Abszolút klasszikusok a filmekből. A legromantikusabb ötleteket készítik és alkotják póker és bár általában nem nagyon valótlanok ahhoz, hogy a jó póker valójában hogyan nézett ki. Íme három nagyszerű blöff a pókerből a nagy képernyőn.
A John Dahl által rendezett Rounders a pókerfilmek királyi színtere, és a póker és a rajongók imádják szerte a világon. Nem feltétlenül a kritikusok által elismert mestermű, de mindenképpen „kultikus klasszikus”. A játékot pontosan ábrázolják az egész filmben hihetetlenül tehetséges szereplői és körömrágó története révén.
A Rounders nyitójátékában látjuk, hogy Mike minden játékos lapjait osztja ki. Látja, hogy ásza és kilenc klubja van, és 500 dollárt gyűjt. A másik két játékos dob, így Mike a maffiózó Teddy KGB ellen lép fel. Teddynek nyilvánvalóan nincs tolókája, mivel a játék során időt szakít arra, hogy egy sütit megegyen. Mike úgy tűnik, hogy azt hiszi, csapdát állít Teddynek, valójában fordítva. Teddy hív, és Mike elosztja azt a kártyát, amelyre Teddynek szüksége van ahhoz az öblítéshez, amelyről Mike azt hiszi, hogy van, míg Mike valójában telt házzal rendelkezik. Amikor Teddy 15 000 dollárral emel, Mike tart egy pillanatra, majd elárulja, hogy szerinte Teddy nem rendelkezik az öblítéshez szükséges ásóval, és hogy Teddy blöfföl (ami rossz póker -etikett, de valószínűleg nem olyan dolog, ami miatt aggódnak játék maffiózókkal).
De Teddy teljesen megfordítja a játékot, amikor megfelel Mike tétjének, és elárulja, hogy nem ásója van, hanem egy ászpár, legyőzve Mike telt házát három kilencből és két ászt három ásszal és egy kilenccel.
Ez a jelenet azonnal leköti a figyelmét, hiszen nemcsak a pókerjáték különböző készségeit emeli ki, mint például azt, hogy mikor kell játszani az adott személyt és mikor kell kártyázni, hanem azt is, hogy függetlenül attól, hogyan játszik, néha a szerencse csak nem az Ön oldalán. A póker ügyességi játék lehet, de ez a második a póker mögött, mint szerencsejáték!
A montenegrói Casino Royale utolsó leosztása az asztalnál ülő 5 utolsó kéz között a rendező klasszikus esete, amikor a drámát hangsúlyozza a valóság felett.
Egy komoly pókerasztalnál ez a kéz soha nem bontakozott volna ki így. A legutóbbi Daniel Craig (James Bond) felhívása az előző 4 all-inre egy alacsony kombináció volt, amely kényelmesen, helytelenül, egyenes síkban hozta létre az előző és fokozatosan jobb telt házakat, amelyek előtte megfordultak.
Ennek a jelenetnek a jelentősége lenyűgöző, mivel James Bond hangsúlyozza, hogy Le-Chiffre mondanivalóját választja ... Vérző szem. Ez egy kis ajándék, ha állítólag világszínvonalú pókerjátékos lesz.
Ezt a leosztást teszi híressé és minden idők egyik legjobb vásznára az egész hatalmas dráma, és Daniel Craig "rossz ütemének" hamis bemutatása, mint az elit pókerjáték egyik példája.
Az igazi pókerjátékosok felismerik az igazságot!