888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Hírek

2022-04-22

A 888 Holdings egy jól ismert online szerencsejáték- és fogadócég. 1997-ben alapították, és gyorsan a globális online szerencsejáték-üzletág meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát. A 888.com esernyő büszkén kínálja a játékosoknak az online játékmárkák széles választékát. Mindegyiknek megvan a maga különálló, vonzó ésizgalmas játékkészlet, kilátások, nyeremények és még sok más.

888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

A fogadóirodák megkérdőjelezhetetlen vezető szerepet töltenek be, több mint két évtizedes tapasztalattal a játékiparban. Ennek ellenére a szervezet továbbra is igyekszik megerősíteni felhasználói bizalmát. A cég azóta elindította legújabb 888 Made-to-Play kampányát. A bevezetési hír azután érkezett, hogy a társaság bejelentette, hogy a 2021-es pénzügyi évre növeli a bevételt.

A 888 új kampányt indít

A vezető fogadócég folyamatosan új utakat keres ügyfelei játékélményének javítására. Folyamatosan alkalmazkodnak, új technológiát, egyedi játékmegoldásokat, valamint hatékonyságnövelő módszereket fejlesztenek ki és alkalmaznak. Ennek eredményeként a 888 egyetlen, koherens téma alá igyekszik összehozni különféle márkáit. 

Ezek a márkák közé tartozik 888 kaszinó, 888 póker és 888sport, amelyek mind az új Made-to-Play kampány részét képezik. Ezen kívül a cég úgy véli, hogy az új kampány célja, hogy a vállalkozásokat és az embereket összehozza egy közös cél érdekében.

Az új kampány ben indul Az Egyesült Királyság. A vállalat több digitális csatornát, köztük a közösségi médiát és a televíziót is felhasználja, hogy elérje célközönségét. Ezeket fogja felhasználni olyan hirdetések elindítására, amelyek több hétig futnak majd a régióban. 

A cég stratégiai marketingért felelős alelnöke, Sivan Finn szerint a Made-to-Play mestermárkaterv leleplezése jelentős előrelépés a cég számára. Úgy érzi, hogy az évek során létrehozott erős márkák összevonásával egy következetes narratívát tudnak majd kifejezni, amely megmagyarázza, mi különbözteti meg őket a versenytársaktól. Megjegyzi, hogy ez az oka annak, hogy ügyfeleik szívesen beszélgetnek velük.

888 Új joghatóságokba való belépést tervez

A 888 az Egyesült Királyságon kívül más piacokon is kívánja elindítani kreatív kampányát. Ezt szem előtt tartva a Made-to-Play még nem jelentette be, hogy mikor terjeszkedik más jelentős területekre. Nem meglepő, hogy a 888 új mestermárka-stratégiát indított el.

Az év elején, amikor a cég közzétette 2021-re vonatkozó teljes éves pénzügyi eredményeit, utalt a Made-to-Play terveire. Itai Panzer, a cég vezérigazgatója szerint a 888 márkát a „Made-to-Play” elnevezésű mesterstratégia keretében kellett újraindítani. Elmondta, hogy az új mestermárka az azonos nevű díjnyertes pókerkampány szilárd alapjaira épül majd.

Ezenkívül a gibraltári székhelyű szerencsejáték-csoport bevétele 2021-ben 980,1 millió dollárra nőtt. Ez 15%-os növekedést jelent az előző évhez, 2020-hoz képest. A terjeszkedés mellett a 888 bejelentette, hogy az év folyamán számos piacon debütál. . A cég kijelentette, hogy hamarosan a kanadai Ontarióba kíván eljutni. Arra is gondol, hogy az Egyesült Államok több államában növelje jelenlétét. Van azonban egy másik vonzó alternatívája a Hollandiába való visszatéréshez.

Legújabb hírek

Milyen funkciókat kínálnak a virtuális valóságú kaszinók?
2022-07-20

Milyen funkciókat kínálnak a virtuális valóságú kaszinók?

Hírek